Τετάρτη 24 Οκτωβρίου 2012

Αν μιλούσαν οι εικόνες !

Οι παρακάτω φωτογραφίες ,τραβήχτηκαν κατά τη διάρκεια του πολέμου και ... μάς μίλησαν !
Ακούσαμε προσεκτικά αυτά που μας ψιθύρισαν και τα καταγράψαμε :

Η κυρία της φωτογραφίας μάς αποκάλυψε το γράμμα που έστειλε στον άντρα της :
'' Αγαπητέ μου άντρα,
είσαι καλά ή έχεις πεθάνει? Γύρισε πίσω...
Σου ράβω ωραίες μπλούζες , κάλτσες και παντελόνια για να ζεσταίνεσαι εκεί πάνω στα βουνά!
Είμαι στενοχωρημένη γιατί θέλω να γυρίσεις απ'τον πόλεμο ! ''
**********

Οι γυναίκες εδώ έκαναν όλες την ίδια σκέψη :
''Θέλω πίσω τον άντρα μου ! Πότε θα τελειώσουμε να πλέκουμε ? ''
**********

Τα παιδιά κοιτάζοντας τα στρατιωτικά αεροπλάνα τ'ακούσαμε που εύχονταν :
'' Αχ αστεράκι μου , εύχομαι να με πας στους γονείς μου και στα αδέλφια μου!
Αχ , πότε θα σταματήσει ο πόλεμος ! ''
**********

Ακούσαμε τον στρατιώτη που μονολογούσε :
'' Πότε θα φύγω απ'τον πόλεμο να πάω στα παιδιά μου !Είμαι στενοχωρημένος κι ελπίζω...
...να φύγει ο πόλεμος και να έρθει η ειρήνη !
**********

Ο κύριος που διαβάζει , μέσα στο βιβλίο φυλάει το γράμμα των παιδιών του :
'' Μπαμπά τι κάνεις ? Πότε θα γυρίσεις πίσω? Σ'αγαπάμε πολύ ! ''
**********

Ακούσαμε τον κύριο που μας παρακαλούσε :
'' Είμαι φτωχός , δεν έχω φαγητό και νερό ! Σας παρακαλώ δώστε μου φαγητό !
Ο σκληρός πόλεμος στενοχωρεί τους ανθρώπους κι όλοι έχουν μαύρη καρδιά ! ''
**********

Ο στρατιώτης αφού λούστηκε , πήγε στη σκηνή του κι έγραψε γράμμα στα παιδιά του :
'' Αγαπητά μου παιδιά , 
είναι σκληρός ο πόλεμος , θα γυρίσω σε λίγο ! 
Παιδιά μου, πρέπει να πολεμήσω κι όταν θα έρθω , θα φάμε όλοι μαζί ! ''
**********

Ακούσαμε τη γιαγιά να λέει στο παιδί της :
'' Να σε φυλάει η Παναγίτσα παιδί μου , να νικήσεις στον πόλεμο για την πατρίδα μας ! ''
**********

Ο στρατιώτης μάς αποκάλυψε πως σκέφτεται τους γονείς του :
'' Αχ μαμά και μπαμπά ! Θα'θελα να 'μουν στο σπίτι μαζί σας ! ''
**********

Ακούσαμε τον μπαμπά στρατιώτη να χαιρετάει τα παιδιά του :
'' Τώρα φεύγω ! Γεια σας παιδιά μου ! Να προσέχετε ! ''
**********

Μετά απ'όλα αυτά , υποσχεθήκαμε πως ...
 με όπλα μας το γέλιο , τα χρώματα και τη χαρά ...
...θα διώξουμε για πάντα το κλάμα του πολέμου και την μαύρη του καρδιά !!! 




















Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου